طراحی انسانی در کنسول مدیریتی جدید Webroot


در Webroot ، ما می توانیم در مورد طراحی تجربه کاربر (UX) ادامه دهیم. کاوش در نحوه تعامل ما با ابزارهایی که استفاده می کنیم باعث ایجاد کل صنایع ، برنامه های دانشگاهی و حرفه ها شده است. جستجوی Google Scholar برای این اصطلاح بیش از 300000 نتیجه به دست آورد. فنگ شویی ، لئوناردو داوینچی و والت دیزنی به عنوان نمونه های مهم UX مدرن توصیف شده اند.

بگذارید فقط بگویم: این چیزی است که شرکتهای نرم افزاری وقت زیادی را صرف فکر کردن حتی شرکتهای امنیت سایبری می کنند.

کنسول تجاری Webroot تازه سازی شده در تاریخ 27 آوریل راه اندازی می شود و تیم طراحان UX ما از بیش از 10 سال پیش برای تعمیرات اساسی عمده کنسول مدیریت بازرگانی خود می توانستند از نظر الهام بخش به فکر بیفتند. در پایان ، تصمیم بر این شد که لیفت صورت کنسول با اصل “طراحی انسان محور” یا HCD هدایت شود.

سازمان بین المللی استاندارد ، HCD را به عنوان “روشی برای توسعه سیستم های تعاملی توصیف می کند که هدف آن ساختن سیستم ها با تمرکز بر کاربران ، نیازها و نیازهای آنها و استفاده از دانش و فنون مربوط به عامل انسانی / ارگونومی و قابلیت استفاده ، قابل استفاده و مفید است.” .

در نهایت ، طراحی انسان محور شامل در اختیار قرار دادن ابزاری است که برای رسیدن به آنچه در نظر دارند انجام می شود. این می تواند در مورد طراحی محصولاتی باشد که به مردم کمک می کند تا بر ناتوانی های خود غلبه کنند یا اطمینان حاصل کنند که راننده هر زمان که موتور واژگون می شود احساس می کند پشت فرمان یک ماشین Indy است. همانطور که CIO می گوید ، “طراحی انسان ابتدا بر روی انسان متمرکز است.”

HCD و کنسول مدیریتی جدید Webroot

افرادی که ما در وهله اول قرار می دهیم مشتری ما هستند. به ویژه ، با توجه به محصولات تجاری ما ، ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (SME) و شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMB). این گروهها دارای نقاط درد مختلفی هستند که باید توسط نرم افزار ما رفع شود. MSP ها معمولاً برای مدیریت بسیاری از مشتریان به قابلیت های چند سایته و مستاجران زیادی نیاز دارند ، در حالی که SMB ها معمولاً به یک کنسول ساده و استفاده آسان نیاز دارند. بنابراین ، طبق HCD ، ما برای هر کدام یک کنسول جداگانه منتشر خواهیم کرد.

این تنها راهی نیست که ما هنگام تازه کردن کنسول خود به کاربر نگاه می کنیم. UX و تیم های مدیریت محصول ما مستقیماً با بیش از 50 کاربر برتر در مورد پیشرفت های مورد نظر بحث کردند و شامل بازخورد صدها کاربر در سراسر جامعه ، فریم های سیم ، آزمایش های کاربردی و تماس ها بودند. بهبودهایی بر اساس این نظرسنجی از مشتری انجام شده است.

همه اینها به یک کنسول مدیریتی تمیزتر و بصری تر منجر شده است که امیدواریم نیازهای کاربر را در اولویت قرار دهد. ما امیدواریم که HCD با از بین بردن برخی از موانع موجود در برابر نرم افزاری که برای امنیت بیشتر مشتریان و مشاغل خود استفاده می کنند ، زندگی را برای مشتریان تجاری ما راحت تر کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد نسخه ، بهبودهای خاص و تصاویر صفحه کنسول جدید ، خبرنامه کامل محصول را از اینجا بارگیری کنید.

درباره نویسنده

جورج اندرسون

مدیر ، بازاریابی محصول

جورج 20 سال گذشته را در صنعت امنیت IT به عنوان Computacenter (مجتمع سیستم پیشرو در اروپا) ، بازاریاب پیشرو در جهان برای Clearswift (جلوگیری از از دست دادن داده ها ، ارائه دهنده ایمیل و امنیت وب) و 9 سال گذشته در Webroot ، جایی که در حال حاضر مسئول بازاریابی محصولات برای بخش امنیت تجاری خود است – آموزش آگاهی از Endpoint و DNS Protection و Webroot.

Author: morteza

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *